HANDELSBETINGELSER HOS esthers garage’s webshop

ONLINE KØB

Det er nemt og sikkert at handle i Esthers Garage’s webshop. Når du gennemfører en ordre vil du automatisk få tilsendt en ordrebekræftelse via e-mail. Når vi er klar til at afsende din vare, vil du atter modtage en e-mail.

Sørg altid for at tjekke, at du har oplyst din adresse og mailadresse samt mobilnummer korrekt. Hvis der er fejl i oplysningerne, kan vi ikke sende dig en ordrebekræftelse og ej heller mailen med Track and Trace nummer på din pakke, når den sendes.

Du finder vores gældende salgs- og leveringsbetingelser på denne side.

BETALING

Hos ESTHERS GARAGE kan du anvende følgende betalingsmidler: Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard og MobilePay. Beløbet trækkes først, når varen afsendes.
Ved betaling med MasterCard Debit og VISA Debit, som er debetkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker betalingen.
FORTRYDELSESRET og ombytning
Ifølge dansk lovgivning har du altid 14 dages returret fra modtagelsen af varen, når du handler i en webshop.

Fortrydelsesretten forudsætter dog, at varen returneres i samme stand og mængde, som ved modtagelsen og i evt. original emballage. Alle prismærker og mærkater skal forblive ubrudt. Fortrydelsesretten bortfalder, hvis du tager varen i brug.

Hvis du returnerer din vare, kan du vælge at genbruge emballagen, som du har modtaget din vare i. Du bedes vedlægge den medfølgende returseddel og notere hvorfor varen returneres, samt om du ønsker at ombytte varen.

Hvis du fortryder dit køb, eller ønsker din vare ombyttet, skal du selv betale for returfragten og evt. fremsendelse af en anden vare. Vælger du at anvende den vedlagte GLS returlabel, fratrækkes returfragten i det beløb du evt. skal have refunderet. Ønsker du at ombytte varen, modtager du en faktura på de ekstra fragtomkostninger. Når denne er betalt, sender vi din nye vare med GLS.

Vi gør opmærksom på, at vi kun kan modtage returpakker sendt med GLS til nærmeste pakkeshop, eller til butikken.

Vi refunderer dit tilgodehavende, så snart vi har modtaget din vare retur og kontrolleret, at varen lever op til betingelserne for fortrydelsesretten. Pengene bliver indbetalt på samme betalingskort, som du benyttede ved købet. Du må forvente en ekspeditionstid på ca. 2-3 hverdage.

Varer sendt til os pr. efterkrav vil ikke blive modtaget.

Du kan også vælge at returnere eller bytte din vare i vores fysiske butik i Tisvildeleje, dette skal ske senest 14 dage efter du modtog varen. Husk at medbringe din faktura, som du modtog per mail.

REKLAMATION
Du har 2 års reklamationsret på nye varer, fra den dag varen er modtaget. Er der fejl eller mangler ved varen, skal du kontakte os på mail straks fejlen eller manglen opdages. Vi gør opmærksom på, at vi kun behandler reklamationer der modtages skriftligt. Det er en forudsætning, at fejl eller mangler ikke skyldes forkert brug af produktet eller anden skadevoldende adfærd.

Esthers Garage sælger også antikviteter og unikke gamle ting, som vi kan stå 100 % inde for, og derfor er grundreglen ved køb af antik/vintage, at du køber varen som beset. Husk derfor at læse varebeskrivelsen grundigt og at nærstudere fotos af især brugte varer inden du køber.

Er der tale om fejl og mangler ved varen, refunderer vi dine ekstra portoudgifter, såfremt reklamationen er berettiget. Husk at returvarer skal sendes med GLS til pakkeshop eller indleveres i vores butik i Tisvildeleje.

Vi forbeholder os ret til at afhjælpe en mangel eller erstatte med en ubeskadiget vare frem for at betale købesummen tilbage. Dvs. din vare bliver repareret, eller du får en ny vare fremsendt som erstatning for den, der reklameres over, såfremt din reklamation er berettiget.

Returadresse:

ESTHERS GARAGE
Tibirkevej 17
3220 Tisvildeleje

Email: info@esthersgarage.com

Spørgsmål:

Har du spørgsmål vedrørende din ordre eller bytte og returmuligheder, kan du kontakte os på ovennævnte mail.

BESKADIGET PAKKE
Er din pakke beskadiget ved levering skal der reklameres til vores kundeservice. Ved synlig beskadigelse skal du nægte modtagelse. Er pakken allerede modtaget, skal der reklameres hurtigst muligt og gerne samme dag. Husk at modtage med FORBEHOLD. Kontakt vores kundeservice på: shop@esthersgarge.dk – så hjælper vi med reklamationsbehandlingen.

ANSVARSBEGRÆNSNING
Vi tager forbehold for tastefejl, prisstigninger, afgiftsændringer, valutaændringer, udsolgte eller udgåede varer, leveringssvigt fra vores leverandører eller andre forhold uden for vores kontrol.
LOVVALG OG VÆRNETING
Enhver tvist afgøres efter dansk ret ved de danske domstole.

KLAGEADGANG
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette skriftlig henvendelse til: shop@esthersgarge.dk

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. En af betingelserne er, at du skal have rettet henvendelse til webshoppen, inden du går videre med sagen.

GENERELLE OPLYSNINGER
ESTHERS GARAGE APS
Tibirkevej 17, 3220 Tisvildeleje

CVR. nr. 20450037

Mail: shop@esthersgarage.dk